Használt és külföldi autó kereső
1 704 autó az adatbázisban
Tekintse meg kínálatunkat, válogasson prémium márkájú, import autóink között!
Eladó új és használt BMW 6-os sorozat: Az innováció és a luxus új szintje
Keresse munkatársainkat:

Eladó új és használt BMW 6-os sorozat: Eladó új és használt BMW 6-os sorozat
 

BMW 6-os sorozat: Az innováció és a luxus új szintje

A BMW 6-os sorozata méltóképpen testesíti meg az intelligenciát, az innovációt és a luxust. Más szintre emeli a vezetési élményt, köszönhetően a három típusú – Cabrio, Coupé és Gran Coupé – karosszériaváltozatnak. Igazi presztízsnek számít bármelyik típust is vezetni.

A négyajtós kupé megjelenése kétségkívül igazi lelkesedést váltott ki a BMW-vásárlók körében.
A BMW 6-os sorozatának kupéja a prémium német autógyártó egyik meghatározó modellje, amelyre méltán lehet büszke nemcsak a gyártó, hanem egy ilyen autó tulajdonosa is.
A Gran Coupé exkluzív és elegáns megjelenésű modell, nem véletlen, hogy a BMW 6-os sorozatának legtöbbet értékesített modellje lett, amelyet az Audi A7 és a Mercedes CLS konkurensének foghatunk fel.

Az is figyelemreméltó tény, hogy a Gran Coupé „örök” darab, így a használt autópiacon is előszeretettel keresik ezt a modellt.
A német autóipar nagy „triumvirátusát”, vagyis az Audi-t, a BMW-t, valamint a Mercedes-t régóta ostromolják a versenytársak, akiknél a „pénz, paripa, fegyver” mindig is megvolt arra, hogy folyamatosan borsot törjenek a német autógyártók orra alá.

A németek viszont okosan reagálnak a piaci versenyre, hiszen az általuk kialakított rendkívül széles modellválasztékkal egyáltalán nem egyszerű felvenni a versenyt.
A BMW épp a 6-os sorozatával vértezte fel magát a konkurensek elleni „küzdelemre”.

A Bajor Motorgyár (Bayerische Motoren Werke) a 6-os sorozattal minden kétséget kizáróan nagyot alkotott. Már a sorozat első híres cápaorrú modellje is méltán közkedvelt volt a piacon, egy igazi karizmatikus modell: nem véletlenül gyártották ezt a kupét több mint 10 évig az 1980-as években. Nem csupán megnyerő megjelenésének köszönhette népszerűségét, hanem az is jót tett neki, hogy hathengeres változatban dobták a piacra.
Az M635 CSi a cápakorszak egyik csúcsmodellje volt, kellően markáns, de mégis kifinomult modell, amely új szinten értelmezte az erőt és az eleganciát.
Nem véletlen, hogy versenyeken is gyakran feltűnt.

Magyarok is szép eredményeket értek el vele hazai és nemzetközi versenyeken. A fejlődés azonban nem állt meg, és egy idő után ezt a típust leváltotta az M3-as modell.
Az M3-as állítható futóműve – komfort és sport plus – nagy fegyverténynek bizonyult.  Így érthető, hogy a BMW-fanoknak és gyűjtőknek mind a mai napig megdobogtatja a szívét ez a széria.

A BMW 6-os sorozatának következő modelljére majdnem 15 évet kellett várni. Állítólag a rajongok hosszú éveken át rendíthetetlenül ostromolták a bajor gyártót az új modellért, s kérésük végül nyitott fülekre talált, így az ezredforduló után 2003-ban bivalyerős motorokkal megjelent az új 6-os BMW, amely markáns változásokat tudhatott a magáénak.
Padlólemeze kissé lerövidült, karosszériája teljesen megújult, és nem csak a külcsínnek tett jót a változás, hiszen a modell belső tere, valamint műszerfala is drasztikusan megváltozott. Számos újdonság csupán ebben a modellben volt először elérhető, és megjelent a hathengeres turbódízel változat is.

Bátran kijelenthetjük, hogy a legújabb modellnek az 5-ös sorozat lett az alapja. A bajor gyártó ennek a modellnek a műszaki alapjaira tervezte 2017 nyarán, a Frankfurti Autószalonon (IAA) debütáló új modellt, amelybe már a CLAR elnevezésű padlólemezt építették. A CLAR-platformnak az a lényege, hogy ez egy ún. „mindenes” padlólemez, amely egyaránt alkalmas benzines és dízel modellekhez, valamint plug-in hibrid és elektromos meghajtású modellekhez is.
A BMW 6-os Coupé, Cabrio és Gran Coupé modelljei 235 kW / 320 lóerő maximális teljesítményű benzinmotorral (640i) rendelkeznek.
Aki viszont a dízelmotorokat részesíti előnyben, annak sem kell elkeserednie: a fenti modellek a 330 kW-os / 450 lóerős V8-as (650i), valamint a 230 kW / 313 lóerő maximális teljesítményre képes hathengeres dízelmotoros (640d) változatban is megrendelhetők. Sőt, ennek a luxus triónak mindegyike alapfelszereltségként nyolcsebességes Steptronic sport automataváltóval gördült le a gyártósorról.
A BMW 6-os méretben eltér az ötöstől, mert 87 milliméterrel hosszabb és 21 milliméterrel alacsonyabb.

Súlya viszont 150 kilóval kevesebb, mint elődjéé. Aki különösen sokat utazik, az értékeli igazán, hogy a csomagtartó 110 literrel nagyobb, mint az 5-ös limuziné. 610 literes csomagterével ideális „utazóautó” mindenki számára az aktuális 6-os széria.

És azt is érdemes mindenképpen megemlíteni, hogy a BMW 6-os sorozat kiváló menettulajdonsággal és sok extrával rendelkezik. A hárombetűs bajor autógyártó összes változata légrugózású.

Főoldal az eladó új és használt BMW 6-os sorozat aloldalról.

használt bmw 6

Ha import autó: MatiPro!